התוכנה שכל גוף פיננסי גדול צריך להכיר: הכירו את המערכת לניהול הלוואות של תפנית

הלוואות הן לכאורה דבר פשוט יחסית. בפועל, כל מי שעוסק בכך או נוטל הלוואה, יודע שהדבר עשוי להיות די מורכב. בהחלט במקרים שבהם עוסקים בכך מול גורמים רבים במקביל. כיצד מנהלים הלוואות באופן מקצועי ומסודר? יש לכך פתרון מצוין בשם תפנית, אשר מיועד לשימוש בעסקים גדולים. בואו נעשה איתו הכרות קצרה.

ERP + התאמה לפתרון המושלם

Enterprise Resource Planning הוא סוג מערכות עסקיות חשוב למדי ובולט. ניתן לרכוש מערכת תוכנה כזו ולהתאים אותה לדרישותיכם המיוחדות, כולל ניהול הלוואות. אלא שתהליכי התאמה כאלה אינם קצרים או פשוטים. לחילופין, ניתן לחשוב בצורה כזו: מדוע ש"תמציאו את הגלגל מחדש", עם התאמת מערכת ERP למשימה נפוצה כמו ניהול הלוואות? האם אין תוכנות ייעודיות לכך? התשובה לכך היא כמובן חיובית. תוכלו למצוא תוכנת ניהול הלוואות. באופן דומה למצוא תוכנת ניהול קשרי לקוחות. תוכנה נוספת למטרה ספציפית נוספת וכן הלאה. התוצאה? “סלט" של מערכות שונות, עם מורכבות לא קטנה לנהל אותן בנפרד. כמובן, זו היא גם גישה לא יעילה במיוחד. במקום זאת, מערכת לניהול הלוואות של תפנית משלבת יכולות שונות, באופן הטוב ביותר. גם פתרון מתקדם ומתוחכם לניהול הלוואות וגם יכולות ERP נוספות וחשובות כגון CRM (ניהול קשרי לקוחות). המערכת מתאימה לכל גוף פיננסי גדול, אשר מתכוון להעניק או לקבל הלוואות. זאת, בין אם אלה גופים אשר עוסקים בעיקר בכך (כגון חברות אשראי חוץ בנקאיות) או גופים שעיסוקם העיקרי הוא אחר (כגון חברות ביטוח).

 

 

ניהול הלוואות מתקדם

ספציפית לגבי ניהול הלוואות, תפנית מאפשרת

  • ניהול כל סוגי ההלוואות – כולל הקמת החוזה במערכת, שינוי בחוזה, הארכה, שינוי שיטת הריבית / הצמדה ועוד.
  • ניהול מתן הלוואות וגם קבלת הלוואות.
  • ניהול של הלוואות במגוון שיטות ועם גישות שונות לריבית ולהצמדה, עם עמלות קבועות ומשתנות.
  • שילוב מלא של פעילותה בהנהלת החשבונות ובתזרים החברה.
  • ניהול בטוחות להלוואה מסוגים שונים כולל רכבים, נכנסי נדל”ן וכדומה.

בקרה יעילה

כהשלמה לכך, תפנית מציעה גם מנגנוני בקרה שונים אחרי פירעון הלוואות. זאת, כולל קליטת אי-כיבודים, גביית ריבית פיגורים ובמידת הצורך גם סיוע לתהליכי הטיפול המשפטי.

יכולות משלימות

מעבר ליכולות חשובות אלה שמתמקדות בניהול הלוואות, תפנית מציעה יכולות רבות נוספות, בהן

  • ניהול קשרי לקוחות (CRM) – יכולות Customer Relationship Management חזקות, אשר מאפשרות לתת מענה מיטבי לניהול כל הקשור בלקוחות. במקום תפזורת מידע על הלקוח במקומות שונים – שיווק, תמיכה וכדומה, כל פרטי הלקוח ירוכזו במקום אחד. מידע זה יהיה עדכני, מסודר, מדויק וזמין בנוחות רבה לכל עובד, מנהל או מערכת מחשוב שזקוקים לו.
  • ארכיון דיגיטלי – המסמכים הרבים והחשובים של העסק, בנוגע להלוואות ובכלל, יוכלו להישמר לאורך זמן בארכיון דיגיטלי מתקדם. זאת, בסיוע יכולות סריקה יעילות, של כמויות מסמכים גדולות.
  • ניהול פיננסי – עסקים מסוגים שונים ובוודאי מוסדות פיננסיים, עומדים בפני אתגר משמעותי של ניהול כספי מסודר. מהיבטים של עמידה בדרישות חוק ולא רק. תפנית מסייעת לעשות זאת היטב, באופן מתוחכם, תקני ויסודי.

עוד זמינות במערכת יכולות של ניכיון המחאות וניכיון כרטיסי אשראי, ניהול פעילויות פקטורינג, ניהול מכירות וניהול רכש וכן ניהול שירות.

לסיכום

אם אתם גוף פיננסי גדול וגם עוסקים בהלוואות, גם אם ההלוואות אינן פעילות הליבה העסקית שלכם, לכו על הטוב ביותר – המערכת לניהול הלוואות של תפנית.

נגישות