בעלי עסקים: כל הסיבות שלכם לפתוח עמוד עסקי באינסטגרם

אם אתם או אתן בעלים או בעלות עסק קטן או בינוני – את המאמר הזה אסור לכם לפספס. כיום, התחרות העסקית בכל התחומים היא גדולה מאד. אין כמעט נישות שלא צריכות להתחרות על מחיר נמוך, שירות ואיכות מוצרים גבוהה ועמידה בלוחות זמנים נוקשים. אחת המשימות הקשות ביותר בניהול עסק היא השיווק שלו. כיום, החלק העיקרי בשיווק נעשה באמצעים דיגיטלים, באינטרנט. הרשתות החברתיות השונות הן הדרך הכי טובה לשווק באינטרנט ולכן צריך להבין כיצד הן פועלות ומה ההזדמנויות שהן מציעות לכם כבעלי עסקים. במאמר הזה נתמקד באחת הרשתות העיקריות, זוהי פלטורמה שנרכשה על ידי פייסבוק. אנחנו מדברים כמובן על אינסטגרם. בואו נבין איך היא יכולה לקדם את העסק.

צוברים חשיפה, ממש על ההתחלה

הסוד הכי שמור של מקדמים מקצועיים באינסטגרם הוא שהם לא ממתינים עד שהעמוד צובר פופולריות בכדי שהפוסטים השונים יצברו לייקים. דרך מעולה לקידום יעיל כבר בשלבים המוקדמים היא קניה של לייקים לפוסטים השונים. יש לכך שתי השפעות חיוביות על החשבון ועל החשיפה של התכנים:

  • לייקים רבים יותר מעודדים את הפלטפורמה עצמה להציע את התכנים ליותר משתמשים. כך תוכלו להגיע ללקוחות שעושים חיפוש לפי המיקום הזה ומקבלים את התוכן שלכם מכיוון שיש לו הרבה לייקים.
  • לייקים רבים מעודדים גם משתמשים אחרים לעשות לייק ולהקדיש זמן לפוסט, אולי אפילו לבקר בחשבון עצמו.

חשוב לציין שרכישה של לייקים צריכה להיעשות רק על ידי חברה מקצועית שיש לה נסיון ברכישות דומות ברשתות חברתיות.

בעלי עסקים: כל הסיבות שלכם לפתוח עמוד עסקי באינסטגרם

תכנים מעולים

בשביל להצליח בכל פלטפורמה ובייחוד באינסטגרם, עליכם יהיה לייצר תכנים מעולים. זה אומר בחירה של לוקיישנים אשר מצטלמים טוב. גם את הלוקיישן הכי טוב לצילום צריך לדעת לצלם. זה אומר השקעה מינימלית בתאורה ואפילו בעדשות אם צריך. אם אתם מצלמים סרטונים עם דיבור – רצוי להצטייד גם במיקרופון סביר עם פופר למניעת רעשי רוח.

שימוש בכלים ופיצ'רים שונים

אחד הכלים הכי חזקים הוא האשתגים. אתם יכולים לצרף עד שלושים מהם לכל פוסט. האשתגים הם הדרך של עוקבים למצוא אתכם. חשוב להשתמש במגוון של האשתגים – חלק צריכים להיות גדולים עם הרבה פרסומים וחלק קטנים. אתם יכולים גם להמציא האשתג אחד או שניים ולהתמיד לפרסם תמיד איתו.

באינסטגרם יש כמה צורות פוסטים שונים וחשוב להכיר אותם. הפוסטים הראשיים הם של תמונות, סרטונים קצרים וIGTV המאפשר ממש סרטונים ארוכים. הסטורי מאפשר לכם ליצור קשר ישיר עם העוקבים אחריכם. זהו תוכן אשר נמחק לאחר הפרסום שלו אלא אם כן אתם מחליטים להפוך אותו ל'היילייט' המופיע בראש הדף שלכם. רצוי לשמור את הסטוריז היותר מוצלחים ושקיבלו יותר תגובות ולייקים.

לבסוף, חשוב ליצור שיתופי פעולה שונים עם חשבונות אחרים בתחומים דומים או משיקים לשלכם. שיתופי פעולה כאלו הם תמיד טובים לשני הצדדים כאשר כל צד נחשף לעוקבים של השני. כך תוכלו ליהנות מחשיפה מאד חיובית ומתנועה של עוקבים אליכם. אותה תנועת עוקבים תביא לעליה בחשיפה של כל התכנים שלכם ולבסוף גם לפניות ולמכירות של ממש.

מכיוון שמדובר ברשת חברתית אשר מושכת יותר ויותר משתמשים, עסקים אשר רוצים להגיע לקהל צעיר או צעיר ברוחו, חייבים להיות פעילים באינסטגרם!

נגישות