אינטרנט מהיר הוא לא חלום רחוק – כך תבחרו בספק הנכון עבורכם!

אינטרנט מהיר

איזה חיבור אינטרנט דרוש לכם? באיזו מהירות? מה זה מבחינתכם אינטרנט מהיר? באיזה ספק אינטרנט אתם מעוניינים? אלה כמה נקודות, אשר יסייעו לכם לענות על שאלות אלה ולבחור את הספק שמתאים לכם ביותר:

להבין מה דרוש

הספק המתאים ביותר עבורכם, הוא הספק שאצלו תמצאו את שילוב התכונות המדויק שאתם מחפשים. אבל לשם כך, אתם צריכים קודם לכן לדעת, מה אתם בעצם מחפשים? כדאי להגדיר דרישות מינימום ודרישות אופטימאליות. אם אתם בכלל אנשים מסודרים ויסודיים (או במידה וזה חשוב לכם במיוחד), תגדירו גם סדרי עדיפויות בין הדברים. אם תרצו לברר פרטים, ישירות אצל ספק אינטרנט Itc תהיה אחת הכתובות הטובות לכך. העיקר, הוא שלא לגשש באפילה, אלא להבין מה אתם רוצים בדיוק. זו תהיה נקודת התחלה מצוינת, אשר תקל ותזרז את תהליך בחירת הספק והחבילה.

להכיר את התחום

בכדי להגדיר לעצמכם מה אתם רוצים וצריכים בדיוק, יש קודם לכן להבין את המונחים שבהם מדובר. אם אתם למשל קוראים על ספקית אינטרנט itc, האם זה מה שנקרא "ספק אינטרנט"? "ספק תשתית"? גם וגם? התשובה במקרה זה אגב, היא גם וגם – ITC מציעה את שני סוגי השירותים. מה ההבדל ביניהם?ISP  או Internet Service Provider, הוא הכינוי המקובל לסוג ספק, אשר מחבר את הלקוח מעצמו ("ספק האינטרנט") אל רשת האינטרנט העולמית. אבל בכדי להתחבר מכם עד אליו, צריך גם את השירות השני – "ספק התשתית". מסובך? נכון. רק בישראל. בינתיים. אבל טוב שאפשר להשיג זאת מספק אחד.

איתור וריכוז האפשרויות המתאימות

כעת תוכלו לחפש ולרכז עבור עצמכם, את חבילות החיבור לאינטרנט שמתאימות לכם ביותר. כבר בשלב זה, תוכלו מראש לוותר, על ספקים או חבילות שלא נראים לכך. מה מתאים לכם? התשובה לכך אישית מאוד. מה שנחשב "מהיר" עבור משתמש אינטרנט פשוט, עשוי להראות איטי עבור חובב משחקי מחשב ברשת. מי שמשתמש הרבה בוועידות וידאו מרובות משתתפים, עשוי גם הוא להיות בעל דרישות גבוהות ומוגדרות מאוד. אנשי עסקים עשויים לתת דגש מיוחד על רקע עסקי של הספק (ספק  itcלמשל) ועל התמיכה הטכנית. הכול עניין אישי, בהתאם למטרותיכם בשימוש באינטרנט. כך ש"אינטרנט מהיר" מוטב שיהיה מבחינתכם מה שמהיר, ביחס לצורך שלכם. חבל לשלם סתם, על מהירויות שלא תעשו בהן שימוש.

חיפוש על הספק

כדאי מאוד להתעמק לגבי כל ספק ספציפי. ניתן ומומלץ, להתחיל זאת ממעבר על אתר הספק. בהמשך לכך, תוכלו לחפש חוות דעת על ספק זה. מכירים לקוחות קודמים שלו או קיימים? מה טוב. אם הם אמינים בעיניכם, זה עשוי להיות מקור חשוב ביותר למידע. במידה ולא, עדיין ייתכן שתמצאו חוות דעת שונות ברחבי האינטרנט. יש כיום אתרים שונים, עמודים ברשתות חברתיות ועוד. רק קחו בחשבון, שחלק מחוות הדעת האלה לא אובייקטיביות. זאת, הן לשלילה והן לחיוב.

בחירה חכמה

בסופו של דבר, תעברו על הרשימה ותבחרו ספק שאיתו אתם רוצים לעבוד. כמובן, תבחרו גם בחבילה המתאימה לכם. אם אתם פדאנטים במיוחד, תוכלו לדרג את הספקים. אם אתם משועממים במיוחד, תוכלו אפילו לעשות טבלת אקסל ובה לדרג את הספקים על פי פרמטרים שונים. אך לבסוף אין ברירה – צריך להחליט ולבחור! על פי מה? שוב – על פי מה שחשוב לכם במיוחד.

לסיכום

אין סיבה שלא תמצאו במהירות יחסית, ספק אינטרנט אשר מתאים לכם היטב. במקרה הגרוע ביותר, פשוט תנסו ספק אחר.

נגישות