ניוד מספרים ועוד – מה מציעה Voicenter לעסקים?

Voicenter לעסקים

התקשורת נמצאת בלב הפעילות העסקית מאז ומתמיד וכיום, המחשוב והאינטרנט הזניקו עולם זה קדימה באופן מרשים. באופן ספציפי, מערכות טלפוניה מהוות כעת שירותים שימושיים ביותר עבור עסקים. מה כלול בשירותים כאלה? ומה מציעה בנושא זה אחת החברות הבולטות ביותר – חברת Voicenter?

מגוון אפשרויות מתקדמות

מערכות טלפוניה מוצעות כיום לעסקים כשרות בענן. השרות כולל מגוון רחב מאוד של תכונות מתקדמות, אשר בעבר עסקים יכלו רק לחלום עליהן. זהו שירות שיכול לסייע לעסקים רבים והוא זמין בין השאר מחברת Voicenter. לחברה ענן טלפוניה, אשר מבוסס על 5 חוות שרתים, בישראל, אירופה, ארה"ב, הונג-קונג ואוסטרליה. היא מציעה אגב, גם ציוד תומך למרכזיות, כולל טלפונים, אוזניות ונתבים.

ניוד מספרים

לפני שנציג את היכולות העיקריות של מרכזיות אלה, חשוב לציין שהמעבר אליהן קל ומהיר יחסית. במסגרת זו, ניתן גם לנייד מספרים שחשובים לעסק, אשר היו לו עד כה מחברה אחרת. בכלל, השימוש במה שנקרא ענן, מספק גישה גמישה במיוחד של מחשוב.

IVR – ניתוב שיחות מתקדם

Interactive Voice Response או נתב שיחות מתקדם, מדגים יכולת מתוחכמת וחשובה ביותר של מרכזיות אלה. באמצעות הקשה על מקשים שונים בטלפון, לקוח שמתקשר לעסק יכול לנתב את עצמו מול מענה קולי מסוג זה. אתם מצידכם, נהנים מחסכון בכוח אדם ובזמן. תוכלו להשמיע ללקוח הודעות שונות, לקבל ממנו מידע שיסייע לניתוב, לספק לו גישה עצמית ישירה למידע משמעותי עבורו אישית ועוד. נתב שיחות מאפשר לספק ללקוחות המתקשרים חוויית שירות איכותית, שמשאירה רושם מקצועי. כמובן, הדבר מחייב שימוש מחושב ב-IVR – מדובר במערכת שתלויה לפני הכול, בהתאמה אישית לדרישותיכם.

שרות חייגן טלפון

המערכת יכולה לא רק לענות במקומכם ללקוחות מתקשרים – היא יכולה גם להתקשר אליהם במקומכם! באמצעות שירות חייגן, ניתן להתקשר אוטומטית לרשימת מספרים. אלה עשויים להיות לקוחות קיימים שרוצים למשל להעביר להם הודעה אחידה. אלה עשויים להיות גם לידים, שרוצים להתקשר אליהם עם מינימום עבודה עבור אנשי השיווק. את ההתקשרות וההמתנה למענה, המערכת תעשה. כאשר ישנה תשובה במספר שחויג, המערכת תעביר את השיחה לנציג שלכם.

ניהול מתקדם

אלה היו דוגמאות לכמה יכולות מתקדמות. מערכת הטלפוניה של Voicenter מאפשרת כמובן גם לבצע דברים בסיסיים יותר. למשל ניהול שלוחות טלפון שונות וניתוב חכם של שיחות נכנסות אליהן. את השיחות עצמן, המערכת מאפשרת להקליט, לגבות ולבצע חיפוש בהקלטות. רוצים שיחות וועידה? גם את זה אפשר לעשות בקלות ובאופן מתוחכם. פעילויות כאלה ואחרות, ניתן לנהל באופן מרכזי ונוח. זאת, כולל קבלת דו"חות שונים על הפעילות שבוצעה. שימוש חכם בדיווחים אלה, עשוי לקדם ייעול ניכר בעסק. למשל ניתוח זמני המתנה, שמאפשר לשפר אותם בצורות שונות.

כמה יכולות נוספות

למערכות טלפוניה יש יכולות רבות, שלא נפרט כאן את כולן. אך לשם השלמת התמונה הבסיסית, נציין שיש גם

שיחות בחינם – ביצוע שיחות פנימיות בעסק בחינם! בונוס שימושי ומועיל, לכל הדעות.

הצפנת שיחות – יכולת להצפין את השיחות, בכדי לשפר את האבטחה בשימוש במערכת.

שירותי מספור – שירותי מספור הם דבר חשוב בעסקים רבים. במיוחד ככל שהעסק גדול וככל שהוא משתמש יותר במספרי טלפון שונים.

פקס – הפקס הישן והטוב עוד לא עבר מהעולם. הוא בדרך לשם כנראה, אבל עדיין לא. לכן, טוב שיש גם תמיכה בכך.

לסיכום

מומלץ לכל עסק להכיר, את Voicenter ומערכת הטלפוניה שלה.

נגישות